четвер, 9 лютого 2017 р.

Рефлексія. Модуль 9

Матеріал цього модуля дозволив мені упорядкувати знання про особливості мислення учнів і ті методи навчання,  які доцільно застосовувати для зебезпечення ефективності засвоєння нового матеріалу. Зокрема учитель може диференціювати у таких напрямках: зміст, процес, результат, навчальне середовище. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Ми попрацювали в парах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Всі пропозиції запропоновані колегами, допоможуть мені удосконалити учнівський приклад та мою стратегію оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар